24 Aralık 2010 Cuma

NE VAKTİM NE NAKTİM VARRR...

Ceketimi alıp çıkasım var şurdan.Şöyle mağazaları karış karış gezesim bol bol alışveriş yapasım var.Kıyafetlerini birini giyip birini çıkarasım bu aradada aynanın karşısında avazım çıktığı kadar bağırarak dans edesim var.Hatta o kadar çok bağırarak şarkı söylemeliyim ki mağazaların camları yere inmeli.Ellerimi doldurmalıyım paketlerle,süslü hediyelik çantalarla.İçleri sadece ayakkabı ,etek, elbise,çizme,pantolon,ceket olmalı.Sonra çeşit çeşit boyalar almalıyım rujlar, farlar, gözkalemleri.Sürüp sürüştürmeliyim.Altını üstüne getirmeliyim alışveriş merkezlerinin.
Ayaklarımın altı şişmeli yorgunluktan,açlıktan başım dönmeli.Oturmalıyım cafelere bol bol atıştırmalıyım.Patlayana kadar,karnım şişene kadar tıkınmalıyım.
Bunları yapmak o kadar zevk verecekki dünya benim için tersinden dönecek.
Şişşt uyan kızım uyan hala iştesin ve cebinde hiç paran yokkkk.İnanmıyorsan boşalt ceplerini.
Offf çektim kendi kendime çünkü bunları yapmak için
Ne naktim
Ne vaktim
Nede fırsatım varrrrrrrrrrr...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder